П`ятниця, 26.04.2024, 20:32
Вітаю Вас Гість | RSS

Бердянська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів 13

Методична робота

ПРОБЛЕМНА ТЕМА ШКОЛИ ( 2017-2018 н.р.):
 “Забезпечення рівного доступу до якісної освіти в умовах реформування української школи І-ІІ ступенів”
Наказ "Про структуру методичної роботи з педагогічними кадрами та її організацію в 2017-2018 н.р"Переглянути

Для ефективної роботи над проблемною темою та коригування діяльності педколективу школи затвердити такий склад методичної ради школи:

Склад науково-методичної ради:

Голова методичної ради, директор школи О.І.Вербицька
Заступник голови методичної ради,

заступник директора з НВР С.В.Помаз

заступник директора з НВР О.В.Чепурненко
секретар атестаційної комісії, вчитель початкових класів, вчитель вищої категорії, вчитель-методист Л.І.Фірстаєва
керівник МО класних керівників,заступник директора з ВР Л.В.Савченко

вчитель історії, вчитель вищої категорії, вчитель  методист П.І.Проценко

 

ПРОБЛЕМНА ТЕМА ШКОЛИ ( 2012-2013 н.р.):

   "Підвищення рівня якості освітніх послуг через формування акмеологічного середовища в умовах загальноосвітнього закладу І-ІІ ступенів."
 І модуль «Установчий»: вересень –жовтень 2012  року.    
-     вибір теми
-     обґрунтування вибору, актуальність і новизна
-     формування мети та завдань роботи
-     розробка календарного плану індивідуальної роботи
-     прогнозування можливих результатів

ІІ модуль «Діагностичний» - листопад – грудень 2012 року
-         визначення готовності педагогів до науково-практичної
діяльності з проблеми;

-        
здійснення акмеологічного аналізу освітнього середовища
ІІІ модуль «Навчальний» - січень
-       осмислення й сприйняття запропонованої нової науково-філософської ідеї
-   загальнотеоретична підготовка педагогічних колективів до входження в нову тему
-  ознайомлення з психолого-педагогічною та методичною літературою з обраної теми, проблеми
-  вивчення прогресивного педагогічного досвіду
-  складання картотеки літературних джерел
Форми роботи: семінари, круглі столи, ділові ігри, аналіз літератури, самоосвітня робота тощо.
Питання для розгляду, орієнтовані на виконання завдань І етапу вивчення науково-методичної теми: 
1. Акмеологія як наука (її
розділи)

2. Суть акмеологічного підходу до розвитку  професіоналізму сучасного педагога
3. Шкільна акмеологічна освіта
4. Професіоналізм педагога як об’єкт вивчення педагогічної акмеології
5. Діагностика рівнів сформованості акмеологічною компетентності вчителя в системі післядипломної
педагогічної освіти

6. Професіограма учителя з акмеологічною позицією
7. Акмеологічної зміст професійних компетентностей вчителя
8. Концептуальні основи  акмеологічної школи: науково-методичний аспект
9. Акметехнології та їх роль у підвищенні якості освіти.

Основні напрямки методичної роботи:                                                   


Форми методичної роботи :                                                                    


Склад науково-методичної ради:


Голова методичної ради, директор школи  О.І.Вербицька
Заступник голови методичної ради,заступник директора з НВР    С.В.Помаз
Секретар атестаційної комісії, вчитель початкових класів, вчитель вищої категорії, вчитель-методист Л.І.Фірстаєва
Заступник директора  з НВР О.В.Чепурненко
Керівник МО класних керівників,заступник директора з ВР Л.В.Савченко



 

ПІДСУМКОМ РОБОТИ І ЕТАПУ РОБОТИ НАД НАУКОВО-МЕТОДИЧНОЮ ТЕМОЮ З ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ ОСВІТНІХ ПОСЛУГ ЧЕРЕЗ ФОРМУВАННЯ АКМЕОЛОГІЧНОГО СЕРЕДОВИЩА СТАЛА ПЕДРАДА «ФОРМУЄМО УСПІШНУ ОСОБИСТІСТЬ», НА ЯКІЙ БУЛА СТВОРЕНА МОДЕЛЬ
УСПІШНОГО УЧИТЕЛЯ 13 ШКОЛИ.

 2013-2014 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

ПРОБЛЕМНА ТЕМА

,,, Підвищення рівня якості освітніх послуг через формування акмеологічного

середовища в умовах загальноосвітнього закдладу І-ІІ ступенів,,

( другий рік роботи)

ІІ етап -Організаційно-проектний

Завдання

 
-пошукова діяльність педагогічних колективів з теми;
-накопичення педагогічних фактів, їх добір та аналіз;
-перевірка нових методів роботи;
-здійснення експериментів;
-упровадження інновацій у практику с
воєї педагогічної діяльності;
-розробка практичних рекомендацій щодо втілення теорії в живу практичну діяльність.

Форми роботи: творчі групи, семінари-практикуми,ділові ігри.
 

 

2014-2015 НАВЧАЛЬНИЙ РІК 

ІІІ етап (практичний) роботи

над міською науково-методичною темою

 

 

Стратегічна мета роботи над міською науково-методичною темою : переведення навчально-виховного процесу на якісно вищий рівень - формування акмеологічного середовища, у якому відбувається цілісний розвиток кожного суб’єкта педагогічного процесу .

Прогнозований результат: якісна освіта, успіх кожного учня, розвиток креативного педагога школи.

Завдання:

  • презентація наробок  шкільних МО та творчих груп,
  • відпрацювання прийомів та форм, методик на основі акмеологічного підходу;
  • впровадження в практику досягнень з теми;
  • моделювання уроків різних підходів;
  • вивчення впливу акмеологічного  середовища на якість освіти;
  • активна співпраця з різними науковими інституціями (викладачів вузів, ЗОІППО тощо) у форматі методичних осередків;
  • розповсюдження, пропаганда нових педагогічних ідей, наробок з теми.

Форми роботи:  відкриті уроки, заходи;  взаємовідвідування; творчі звіти;    науково-практичні конференції, педагогічні ради;

робота творчих груп  тощо.

ПЕРЕЛІК ТЕМАТИЧНИХ ПЕДРАД,

         ЗАПЛАНОВАНИХ НА 2014-2015 Н.Р.

«Особливості розвитку самоврядування в дитячих колективах»

Термін проведення: листопад 2014 року

Відповідальна:    заступник директора з ВР Савченко Л.В.

«Актуальність впровадження інклюзивної освіти в школі»

Термін проведення: квітень 2015 року

Відповідальні:    заступники директора з НВР Помаз С.В., Чепурненко О.В.

 

 

 

 

 

 

Меню сайту
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Міні-чат
200
Важливо